کدخبر: ۵۲۰۳۵
۲۴ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۱
چاپ

کنگره بی بی حکیمه (س) بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد است

کنگره بی بی حکیمه (س) بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد است

رییس دبیرخانه کنگره ملی بی بی حکیمه (س) گفت: برگزاری کنگره ملی بی بی حکیمه (س) بزرگترین رویداد فرهنگی امسال کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش آفتاب جنوب ، آرمین محمودی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد فرهنگ عزم ملی و مدیریت جهادی بر تعامل تمام دستگاه های اجرایی ، شهرستانی و نخبگان در برگزاری هر چه مطلوبتر این همایش تاکید کرد.


وی اظهار کرد: 20هزار نسخه فراخوان این کنگره بین علاقه مندان در سراسر کشور توزیع شده است

رییس دبیرخانه کنگره ملی بی بی حکیمه خاتون (س) ابراز کرد: پژوهشگران تا 15 مرداد سال 93 برای ارائه آثارخود در قالب لوح فشرده به دبیرخانه این همایش در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران و سایت این کنگره فرصت دارند.

وی زمان داوری آثار ارائه شده به این کنگره را دهه کرامت اعلام کرد و افزود: همایش اصلی کنگره ملی بی بی حکیمه (س) همزمان با دهه کرامت در گچساران برگزار می شود

محمودی محورهای این همایش را ارایه راهکارهای توسعه گردشگری، بررسی نوع معماری بقعه متبرکه،ارایه راهکارهای تبدیل به قطب چهارم فرهنگی کشور، بررسی فرهنگ زیارت ذکر کرد.

وی تصریح کرد: بررسی نقش بقعه متبرکه بی بی حکیمه خاتون (س) در زندگی مردم کهگیلویه و بویراحمد، نقش تاریخی حضرت بی بی حکیمه (س) در تحولات تاریخی از دیگر محورهای این همایش است.

بقعه متبرکه بی بی حکیمه (س) در 100 کیلومتری دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران قرار دارد.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها