کدخبر: ۵۲۰۸۴
۲۷ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۲
چاپ

وزارت نفت نگاهی فرهنگی به گچساران داشته باشد

معاون بازرسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: توقع این بود وزارت نفت با توجه به وجود ذخایر گاز شیرین و نفت درگچساران و درآمد وزارت نفت از این شهرستان باید در کنار آن نگاهی فرهنگی نیز به گچساران داشته باشد.

 حجت‌الاسلام سید یدالله شیرمردی صبح امروز درگفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب؛با اشاره به اعتبارات سال جدید برای احداث و تکمیل مصلاهای کشور، اظهار کرد: رقم دقیق اعتبارات برای ساخت و تکمیل مصلاهای کشور هنوز به صورت دقیق اعلام نشده ،اما اعتبارات لازم  در این خصوص پیش‌بینی شده است.

وی افزود: دولت و مجلس شورای اسلامی اعتبارات لازم در این زمینه را تصویب کرده‌اند، اما این اعتبار مختص مصلاها نبوده بلکه به مساجد و حسینیه‌ها نیز اختصاص دارد.

شیرمردی درادامه برراه‌کارهای شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور مبنی برتکمیل مصلای گچساران، تصریح کرد: در واقع باید بگویم که جادارد از مسئولان نفت هم تشکر و هم گلایه کنیم؛ تشکر ما از کمک‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برای تکمیل مصلی بوده اما در کنار این امر شرکت نفت دارای قانونی بوده که می‌تواند در مناطق نفت‌خیز یک‌درصد از درآمد خود را در راستای مسائل دینی، مذهبی و فرهنگی هزینه کنند.

معاون بازرسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور اظهارکرد: توقع این بود که وزارت نفت با توجه به وجود ذخایر گاز شیرین و نفت در گچساران و درآمد وزارت نفت از این شهرستان، باید در کنار آن نگاهی فرهنگی نیز به گچساران داشته باشد.

وی در ادامه بابیان‌این که وزارت نفت در گچساران برای کارهای فرهنگی و مصلا کوتاهی کرده که از رئیس جمهور و وزیر نفت، خواهان رسیدگی به این موضوع هستیم تا مصلای گچساران به اتمام برسد.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها