کدخبر: ۵۲۱۸۸
۳۰ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۴
چاپ

صعود انجمن کوهنوردان ایران به کوه خامی

فرماندار گچساران گفت: انجمن کوهنوردان ایران طی چند روز آینده به کوه خامی صعود می‌کنند.

به گزارش آفتاب جنوب ، عبد‌الرحیم رحیمی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبر‌نگاران اظهار کرد: با هدف توسعه ورزش همگانی و آشنایی با جاذبه‌های گردشگری استان طی چند روز آینده  برنامه‌ای تدارک دیده شده که براساس آن انجمن کوهنوردان سراسر کشور از دو مسیر به کوه خامی صعود خواهند نمود.

وی با بیان این‌که کوه خامی یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم استان است، خاطرنشان کرد: در این برنامه علاوه بر ورزش، تندرستی و صمیمیت می‌توان کوه خامی و پتانسیل بالای آن را به عموم مردم کشور معرفی کرد.

رحیمی تصریح کرد: کوه خامی با ارتفاع 3 ‌هزار و 170 مترارتفاع از ارتفاع پایه 700 متری آغاز می‌شود و در 5 کیلومتری جنوب شهرستان باشت قرار دارد.

وی همکاری مسئولان گچسارانی در برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی را تحسین کرد و گفت: همکاران ما در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، اداره ارشاد اسلامی، دفتر نماینده مردم  گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و شهرداری و... همکاری خود را در برگزاری این برنامه اگر چه با اهدای هدایایی باشد، اعلام کرده و شهرداری مسئولیت پذیرایی شام را بر عهده دارد.

فرماندار گچساران افزود: زمان مشخص این برنامه در موعد معین به اطلاع کوهنوردان خواهد رسید و تنها کسانی می‌توانند شرکت کنند که عضو انجمن کوهنوردان باشند.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها