کدخبر: ۵۲۲۴۸
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۶
چاپ

آموزش 125 حرفه و رشته در مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران

آموزش 125 حرفه و رشته در مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران گفت: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران گفت: در حال حاضر افزون بر 80 حرفه و 45 رشته در این مرکز آموزش داده می‌شود.

سید یدالله افضلی صبح امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ،اظهار کرد: مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران در راستای آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای از طریق پیامک و نامه‌نگاری به ادارات و نهادهای مختلف درخواست پیش‌بینی رشته‌های مورد نظر طی یک سال آینده ادارات و آموزش رایگان کرد.

وی با بیان اینکه مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران دارای برنامه‌ریزی چهار دوره سه ماهه است، تصریح کرد: متأسفانه هیچ‌کدام از شرکت‌ها یا اداراتی که در خصوص آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مورد نیاز یک سال با آنها مکاتبه شده بود، پاسخی به این فراخوان ندادند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران ادامه داد: در حال حاضر افزون بر 80 حرفه و 45 رشته در این مرکز آموزش داده می‌شود و ما آموزش‌ها را با پنج نفر آغاز کرده‌ایم؛ در صورتی که حدود 20 نفر دیگر نیز ظرفیت آموزش در هر کلاس را داریم.

افضلی ضمن گلایه از عدم استقبال از آموزش و یادگیری رشته های فنی و حرفه‌ای توسط مردم، گفت: متأسفانه علی‌رغم تبلیغات از جمله نصب بنر و اعلامیه استقبال مطلوبی از ثبت‌نام برای آموزش رشته‌های فنی و حرفه‌ای مشاهده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه این آموزش‌ها رایگان بوده و هزینه‌ای ندارد، عنوان کرد: پیشنهاد ما بر این است که نیروهایی که خواهان جذب در ادارات، نهادها و شرکت‌ها هستند، با وجود داشتن کارت مهارت باید از مرکز فنی و حرفه‌ای معرفی‌نامه داشته باشند.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها