کدخبر: ۵۲۲۸۱
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۱
چاپ

عیادت مسئولان از بیماران بیمارستان شهید رجایی گچساران

عیادت مسئولان از بیماران بیمارستان شهید رجایی گچساران

در سومین روز از هفته سلامت مسئولان گچسارانی از بیماران 14 بخش بیمارستان شهید رجایی این شهرستان عیادت کردند.

به گزارش آفتاب جنوب ، مسئولان گچسارانی صبح امروز از جمله فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان، نیروهای نظامی و انتظامی، رئیس حفاظت محیط زیست، رئیس اداره دامپزشکی، رئیس بیمارستان شهید رجایی و مسئول امور داوطلبان جمعیت هلال احمر در سومین روز از هفته سلامت به عیادت بیماران 14 بخش بیمارستان شهید رجایی رفتند.

ستار اسد‌پور در حاشیه این دیدار در گفت‌‌و‌گو با خبرنگاران  با تبیین جایگاه سنت نیک عیادت از بیماران به عنوان یکی از توصیه‌های دین اسلام، عیادت از بیماران را نشانه توجه دین به جنبه روانی درمان و تأثیرگذاری آن در بهبود بیماری دانست و اظهار کرد: عیادت از بیماران موجب آرامش و تسریع در روند بهبود سلامت روحی آنان است.

وی با بیان اینکه ارتقای سلامت و بهداشت جامعه در گرو تلاش، مشارکت و عزم اراده عموم و احساس مسئولیت آحاد مختلف جامعه است، بیان کرد:  ما باید با رعایت اصول بهداشتی و درمانی سالم زیستن، زندگی همراه با سلامت، آرامش و تندرستی را به جامعه خود هدیه کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به شعار هفته سلامت  که یک عمر سلامت با خودمراقبتی است، ابراز داشت: هماهنگی با حضور خانواده‌های پرسنل شبکه بهداشت و درمان در زمینه خود مراقبتی در حوزه بهداشت روان در چهارمین روز از هفته سلامت در چهارم اردیبهشت ماه جاری برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها