کدخبر: ۵۲۴۴۹
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۸
چاپ

بهره برداری از چند طرح گازرسانی در گچساران

با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و محلی، در بخش مرکزی این شهرستان چند پروژه مهم گازرسانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش آفتاب جنوب ، صبح امروز و با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی چند طرح مهم گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی گچساران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ، اظهار داشت: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم گازرسانی به روستاها بوده که امروز و با بهره‌برداری از آن روستاهایی از جمله روستاهای آب‌انجیر علیا و سفلی، انبارگاه، میرعزیز و اشکفت شیری از نعمت استفاده از گاز طبیعی برخوردار شدند.

هوشنگ صیدالی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه، 25 کیلومتر شبکه پلی‌اتیلن کار شده است،‌ یادآور شد: برای بهره‌برداری از این پروژه اعتباری افزون بر شش میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تعداد خانوار بهره‌مند از گاز طبیعی در این پروژه را 120 خانوار با جمعیتی بیش از 600 نفر عنوان کرد.

وی اظهارکرد: شرکت گاز گچساران در  برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های گازرسانی به نقاط مختلف تلاش مطلوبی داشته و هم‌اکنون نیز چندین پروژه مهم گازرسانی از جمله گازرسانی به باباکلان و روستاهای مسیر در دست اجرا است.

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها