کدخبر: ۵۲۴۷۹
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۴
چاپ

ساماندهی بوستان شهدای گمنام گچساران در آینده نزدیک

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: به همت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و طی چند ماه آینده ساماندهی بوستان شهدای گمنام در گچساران به اتمام می‌رسد.

جهانگیر انصاری ظهرامروز در گفت‌و‌‌‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به  وضعیت ساماندهی بوستان شهدای گمنام گچساران، اظهار کرد: ساماندهی بوستان شهدای گمنام در گچساران توسط شرکت بهره‌برداری نفت و گاز این شهرستان در حال انجام است.

وی افزود: ساماندهی بوستان شهدای گمنام گچساران در حال حاضر توسط پیمانکار در حال انجام است که طی چند ماه آینده تکمیل می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به ترویج فرهنگ شهادت و توجه به آرمان ها و ارزش‌های والای شهداء، گفت: همه ما وظیفه داریم فرهنگ جهاد و شهادت و دوران طلایی شهداء را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

انصاری یادآور شد: اگر از فرهنگ جهاد و شهادت غافل بمانیم قطعا دشمنان را شاد کرده و به انقلاب ضربه خواهیم زد.

فرمانده سپاه گچساران با بیان این که هشت سال دفاع مقدس فرصتی مناسب برای نشان دادن اقتدار و سرافرازی رزمندگان اسلام به جهانیان بود، اظهارکرد: قدردانی از حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس به ویژه گرامی داشت یاد و خاطره شهداء سبب ترویج و زنده نگه داشتن اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ شهادت شعار نبوده بلکه واقعیتی مهم و استراتژی در راستای جلوگیری دشمنان از تعرض و تعدی به میهن اسلامی با سلاح ایمان به خدا است.

انصاری شهدا را ناظران همیشگی دانست و گفت: شهدا همیشه و در همه حال ناظر بر اعمال ما هستند و ما باید بر اساس منویات مقام معظم رهبری در راستای اهداف رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهداء گام برداریم.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها