کدخبر: ۵۲۷۳۹
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۴
چاپ

اجرای طرح نهضت آسفالت در گچساران

اجرای طرح نهضت آسفالت در گچساران

شهردار دوگنبدان گفت: سعی و تلاش شهرداری دوگنبدان بر پیاده کردن نهضت آسفالت در تمامی نقاط این شهر است.

به گزارش آفتاب جنوب ، اردلان زینل‌زاده صبح امروز در حاشیه آسفالت بلوار منتهی به پروژه مسکن مهر واقع در نزدیکی گلستان «2» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات آسفالت خیابان‌ها، کوچه‌ها و برخی معابر شهری دوگنبدان از مدت‌ها آغاز شده و در این خصوص آسفالت برخی بلوارها و خیابان‌های مهم و پرتردد به اتمام رسیده است.

وی افزود: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و برخی درخواست‌های مردمی مبنی بر آسفالت و بهسازی برخی نقاط شهری، در این زمینه اقدامات لازم صورت گرفته است.

شهردار دوگنبدان با اشاره به عملیات آسفالت بخش‌های مهمی از مناطق گلستان دو و بلوار منتهی به مسکن مهر گچساران تصریح کرد: کار آسفالت بخش‌های از جمله کوچه‌های گلستان «2» به اتمام رسیده و در آینده نزدیک تمامی این حوزه آسفالت می‌شود.

زینل‌زاده یادآور شد: هم اکنون کار آسفالت بلوار منتهی به مسکن مهر گچساران از سمت گلستان «2» آغاز شده که 50 درصد این پروژه به اتمام رسیده و مابقی کار نیز طی امروز و چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی با بیان این که کار آسفالت بخش‌هایی مختلفی از شهر دوگنبدان از جمله بلوار معلم و گلستان در طی یک ماه گذشته آغاز شده است، گفت: کار آسفالت مناطق مختلف شهری دوگنبدان توسط نیروهای حوزه معاونت عمرانی شهرداری دوگنبدان در حال اجرا و تکمیل است.

زینل‌زاده با اشاره به آسفالت بلوار معلم گفت: آسفالت بلوار معلم با طول دو کیلومتر و عرض چهار متر به اتمام رسیده که این امر در سنوات گذشته صورت نگرفته بود.

شهردار دوگنبدان با اشاره به اهمیت آسفالت بلوار منتهی به مسکن مهر واقع در گلستان «2» متذکر شد: با توجه به امر عبور و مرور و وجود مغازه و نانوایی‌هایی در این بلوار و در راستای جلوگیری از ایجاد برخی مسائل غیربهداشتی آسفالت این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

زینل‌زاده با بیان این که اعتبارات آسفالت شهرداری به صورت امانی است، خاطرنشان کرد: هزینه صورت گرفته در محدوده بلوار منتهی به مسکن مهر در نزدیکی گلستان «2» افزون بر سه میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با تأکید بر این‌که همه تلاش ما تحقق نهضت آسفالت در شهر دوگنبدان است، اظهار کرد: امیدواریم با آسفالت نقاط مختلف شهری دوگنبدان گامی مهم در راستای برطرف کردن دغدغه‌های مردمی و بهبود وضعیت آسفالت شهری دوگنبدان برداریم.

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها