کدخبر: ۵۲۸۲۶
۱۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۰
چاپ

دیدار فرماندار گچساران با جانبازان

فرماندار گچساران به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز به دیدار تعدادی از جانبازان این شهرستان رفت.

به گزارش آفتاب جنوب ، عبدالرحیم رحیمی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ارج نهادن به جانبازان دوران دفاع مقدس اظهار کرد: حضور پرفروغ جانبازان عزیز در جامعه مایه امید و برکت و راه آنان روشنی‌بخش مسیر رهپویان حقیقت است.

وی افزود: ایثار از بارزترین نشانه های انسان مومن بوده و جانبازان عزیز نمونه زنده این خصلت برتر در برابر دیدگان ما هستند.

فرماندار گچساران در این دیدار صمیمانه جانبازان را سرمایه‌های این انقلاب برشمرد و تصریح کرد: جانبازان از ارزش‌های نظام هستند و مدیران باید همواره آنها را در کنار خود احساس کرده و الگوی خود قرار دهند.

رحیمی خاطرنشان کرد: ‌‌دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا با این هدف انجام می‌شود که مدیران بدانند اگر امروز به مسئولیتی دست یافته‌اند به خاطر جان‌فشانی و ایثارگری شهدا و جانبازان است.

وی با بیان اینکه جانبازان یادگاران هشت سال دفاع مقدس و از سرمایه‌های این نظام مقدس به شمار می‌روند و با اشاره به لزوم استمرار خط فکری جانبازان افزود: این مهم موجب استحکام و تامین زیرساخت‌های اعتقادی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی شده است.

فرماندار گچسارن با تقدیر از ایثارگری‌های یادگاران دوران دفاع مقدس به ارزش والای این قشر ایثارگر پرداخت و ابراز کرد: مشکلات جانبازان در اولویت کاری همه مسئولان قرار داشته و باید مسئولان باید در این زمینه تلاش و همت مضاعف داشته باشند.

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها