کدخبر: ۵۲۸۵۵
۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۰
چاپ

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی قوانین کار در گچساران

به همت فنی و حرفه‌ای، نخستین کارگاه آموزشی قوانین کار در گچساران برگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب ، عصر امروز نخستین کارگاه آموزشی قوانین کار با حضور رئیس مرکز فنی حرفه‌ای گچساران، رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی، بازرسی اداره کار، رئیس حل اختلاف اداره کار و کارشناسان به همت مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران برگزار شد.

این کارگاه جهت آموزش قوانین کار، کارگر و کارفرما، روابط کار، بیمه، تامین اجتماعی، مقررات حفاظت و سایر امور مرتبط بود که با حضور کارآموزان، کارمندان و مربیان هر دو مرکز فنی حرفه‌ای واحد برادران و خواهران به مدت پنج ساعت ادامه داشت.

سید یدالله افضلی، رئیس مرکز فنی حرفه‌ای گچساران در حاشیه این کارگاه آموزشی، با اشاره به هدف از برگزاری این کارگاه اظهار کرد: مسائل و مواردی که هر کارآموز، کارگر و کارفرما لازم است در خصوص قوانین مطلع باشد در این کارگاه، آموزش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه هرگاه انسان با حق و حقوق خود آشنا بود کمتر اشتباه می‌کند، تصریح کرد: بیشترین مشکلات ما در زمینه کار و دیگر عرصه‌ها از ناآگاهی از قوانین سرچشمه گرفته و اینکه گاهی ما به علت کمبود اطلاعات، گلایه‌مند از ضایع شدن حق خود هستیم در صورتی که مشکل از ناآگاهی خود ما بوده است.

رئیس مرکز فنی حرفه‌ای گچساران بیان کرد: این مرکز سعی بر این دارد تا با ارتقای سطح آگاهی، همه کارآموزان و کارگران را با قواعد و مقررات کار، حوادث ناشی از کار و اقداماتی که ملزم به رعایت آنها بوده آشنا کند.

افضلی بیان کرد: در این کارگاه همه قواعد کار از جمله نظام مزدی کارگاه، نظام جذب کارگر، نظام آموزش مهارت و ایمنی کارگران، نظام‌های تشویق و تنبیه، نظام ارتقای مزد، مدیریت خطای انسانی، زمان و مدت کار تشریح خواهد شد.

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها