کدخبر: ۵۲۸۶۲
۲۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۳
چاپ

پیام تسلیت فرماندار گچساران به‌مناسبت شهادت جانباز محمدباقر اکبری

فرماندار گچساران طی پیامی شهادت جانباز سرافراز شهید محمدباقر اکبری از جانبازان 70 درصد هشت سال دفاع مقدس باشت را تسلیت گفت.

به گزارش آفتاب جنوب ،عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران صبح امروز و طی پیامی شهادت محمدباقر اکبری جانباز 70 درصد دوران هشت سال دفاع مقدس باشت را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است.

مردم شهید پرور شهرستان‌های گچساران و باشت و خانواده محترم جانباز سرافراز محمد باقر اکبری

سلام علیکم؛

بار دیگر آسمان ملکوتی دیار صالحان و شهدا، سرزمین دلیر مردان و شیر زنان همیشه سرافراز گچساران و باشت، با یاد بزرگ مردی از سلسله آزادگان و جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدسمان عطرآگین گردید.

جانباز 70 درصدی که 33 سال با تحمل مشقات حاصله از مقام منیع جانبازی به لقاء‌الله شتافته و داغ دوستان و همرزمان خود را تازه کرد.

دلاورمردی که با عروج ملکوتی خود و کسب فیض عظمای شهادت، نوای دلنشین کاروانیان طریق عشق، ایثار و شهادت را زمزمه‌ای دیگر کرد.

جانباز سرافرازی که با کوله‌باری از خاطرات دوران مردانگی هشت سال دفاع امت ایران اسلامی، به کاروان عاشورائیان همیشه جاوید ایران اسلامی قهرمان پیوست.

هشت سال دفاع مقدس، دوران آزمایشی بزرگ و الهی بود و خوشا به حال آنانکه با نثار جان و مال خویش در این آزمون سربلند و پیروز شدند و افتخار دنیا و سربلندی آخرت را کسب کردند.

در این راستا اینجانب برخود وظیفه می‌داند که شهادت غرورآفرین شهید محمدباقر اکبری را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای « مدظله» و امت همیشه در صحنه شهرستان‌های گچساران و باشت تسلیت عرض دارم.

ضمن آرزوی علو درجات برای روح آن عزیز سفر کرده و آرزوی صبر جمیل و اجر جزیل برای عموم بازماندگان از درگاه ایزد منان، مقام ایثارگری و مرام انقلابی شهید اکبری جانباز 70 درصدی قطع نخاعی را ارج نهاده و یاد و خاطره ‌این بزرگوار را گرامی و از خداوند متعال عزت و عظمت اسلام و نظام اسلامی را مسئلت می‌داریم.

در این راستا شایسته است، که تمامی مدیران، کارکنان دستگاه‌های اجرایی گچساران و نهادهای انقلابی دوش به دوش امت حزب‌الله، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ این شهید والامقام با حضور گسترده و پرشور خود در تمامی مراسمات و برنامه‌های مرتبط به ویژه مراسم «تشییع آن شهید والا مقام» بار دیگر اهتمام خویش را در ادامه راه سرخ شهیدان به نمایش بگذارند.

گفتنی است شهید محمد باقر اکبری جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی سال 67 و در سن 13 سالگی در عملیات بوستان در منطقه سوسنگرد مورد اصابت ترکش در ناحیه سر قرار گرفت و از ناحیه گردن قطع نخاع گردیده بود.

این شهید والامقام شامگاه 20 خرداد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها