کدخبر: ۵۳۳۱۳
۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۵
چاپ

افتتاح نخستین دفتر شهرستانی سروش در گچساران

نخستین دفتر شهرستانی نمایندگی شرکت صوتی و تصویری سروش در گچساران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش آفتاب جنوب ، پیش از ظهر امروز و با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، دفتر نمایندگی شرکت صوتی و تصویری سروش در این شهرستان افتتاح شد.

مدیرعامل نمایندگی شرکت سروش در کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم اظهار کرد: دفتر نمایندگی شرکت صوتی و تصویری سروش در گچساران برای نخستین بار در سطح کشور و با رایزنی‌های صورت گرفته افتتاح شده است.

سیدباقر قادری ابراز کرد: شرکت صوتی و تصویری سروش نمایندگانی در سطح مراکز استان‌ها دارد که دفتر نمایندگی در شهرستان‌ها برای نخستین بار در گچساران مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی افتتاح این دفتر را گامی مهم و اساسی در پیشبرد اهداف تعریف شده شرکت سروش عنوان کرد و همکاری مسئولان و رؤسای ادارات و نهادهای این شهرستان در این زمینه را خواستار شد.

قادری یادآور شد: شرکت صوتی و تصویری سروش وابسته به صدا و سیما ضمن عرضه آثار فرهنگی و صوتی و تصویری، امور مربوط به آگهی‌های بازرگانی صدا و سیما را به عهده دارد.

مسئول دفتر نمایندگی سروش در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این دفتر با هدف توسعه فعالیت های بازرگانی، فنی و توسعه، امور فرهنگی و هنری و پاسخگویی به نیازهای مخاطبان به‌ویژه جوانان و نوجوانان تأسیس و افتتاح شده است.

قادری افزود: همکاری با صدا و سیمای مراکز استان‌ها به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌ها و اهداف شرکت سروش بوده و نمایندگی این شرکت به‌عنوان یار و همکار صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد اهداف و برنامه‌های تعیین‌ شده را به نحو مطلوبی پیگیری و اجرایی می‌کند.

گفتنی است دفتر این شرکت در بلوار ولیعصر(عج) گچساران نبش خیابان باغ فردوس قرار دارد.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها