کدخبر: ۵۳۳۱۴
۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۲
چاپ

200هزار خانوار تحت پوشش مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در سراسر کشور

بازرس مؤسسات امور خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: هم‌اکنون 200 هزار خانوار تحت پوشش مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در سراسر کشور وجود دارد.

به گزارش آفتاب جنوب ، صادق اسدخانی بعد از ظهر امروز در همایش آبشار عاطفه‌ها که با حضور فرماندار گچساران، مدیران شعبه‌های مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌های کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان گچسارانی و مددجویان تحت پوشش این موسسه که در فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: استحکام و پایداری جامعه سالم با کاهش دغدغه‌های نیازمندان میسر می‌شود و سلامت فکر، روان، آرامش و آسایش عمومی با مشارکت نیکوکاران توانمند در مسیر یاری و کمک به ضعیفان تحقق می‌یابد.

وی افزود: احسان و نیکوکاری در جامعه ما به لحاظ باورها، اعتقاد به وعده‌های الهی دین اسلام و همچنین فرهنگ مردم مداری و بخشندگی همواره به عنوان امری پسندیده وجود داشته است.

بازرس کشوری امور خیریه آبشار عاطفه‌ها ضمن اظهار خرسندی از برگزاری این همایش در گچساران با بیان  اینکه خدا را شاکر بوده که هنوز کسانی هستند که به فکر اقشار ضعیف جامعه بوده، تصریح کرد: قریب به 160 مؤسسه آبشار عاطفه با شعبه‌های متعددی در سراسر کشور مشغول به فعالیت می‌باشند.

اسدخانی با اشاره به مددجویان تحت پوشش بیان کرد: 200 هزار خانوار تحت پوشش موسسه خیریه آبشار عاطفه در سراسر کشور بوده که 13 شعبه آن در مشهد مقدس است.

این مسئول با بیان اینکه همواره از طریق مؤسسات خیریه، نیکوکاران شناخته شده و همراه با تحقیقات واقعی که در مورد افراد نیازمند صورت می‌گیرد کمک‌های افراد خیر نظم و سامان می‌یابد، خاطرنشان کرد: این امر باعث می‌شود حمایت از مستمندان حقیقی صورت گیرد و مانع از ترویج تکدی‌گری افرادی نیازمند نما در خیابان‌ها و سایر اماکن شود.

وی ابراز کرد: موسسه مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها یکی از موسسات خیریه‌ای است که به منظور کمک به نیازمندان واقعی در سراسر کشور فعال بوده و در سال گذشته 30 میلیارد تومان همه شعبه‌های کشور کمک به مددجویان کردند.

بازرس کشوری امور خیریه آبشار عاطفه‌ها اذعان داشت: آبشار عاطفه‌ها موسسه‌ای مردم نهاد بوده که در ماه رمضان سال 80 شروع به فعالیت کرد.

اسدخانی با بیان اینکه علاوه بر خیرین ارگان‌های دولتی هم در این مؤسسات همکاری دارند، عنوان کرد:  اطلاع‌رسانی و شناساندن این موسسات به افراد نیکوکاری که دغدغه آنان کمک به نیازمندان واقعی است بر عهده رسانه‌ها قرار دارد.

وی متذکر شد: مددجویان تحت پوشش این موسسه، شامل ایتام، زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست، بیماران صعب‌العلاج نیازمند و کم بضاعت هستند و تمامی این افراد با تحقیقات اولیه‌ای که مؤسسه مبتنی بر صحت گفتارشان انجام می‌دهد در مرکز دارای پرونده شده و تحت پوشش قرار می‌گیرند.

گفتنی است؛ در این همایش به هفت زوج جوان نیازمند جهیزیه اهدا شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها