کدخبر: ۵۳۳۱۷
۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۱
چاپ

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند گچسارانی

نوعروسان گچسارانی در جشن آبشار عاطفه‌ها جهیزیه دریافت کردند.

به گزارش آفتاب جنوب ، عبدالرحیم رحیمی بعد از ظهر امروز در همایش آبشار عاطفه‌ها با بیان این مطلب که نگاه دین مبتنی بر خدمت به همنوع و کمک به نیازمندان است، اظهار کرد: ما در شهرستان گچساران نیازمند مؤسسات و تشکل‌های مردمی هستیم که به کمک ادارات آمده و در مسائل اجتماعی مشارکت کنند.

وی افزود: خدمت صادقانه و تلاش‌های شبانه‌روزی مؤسسات خیریه خصوصا مؤسسه آبشار عاطفه‌ها کمک خوبی به قشر ضعیف و نیازمند شهرستان بوده و باید ادامه یابد.

فرماندار گچساران، فقرزدایی و محرومیت‌زدایی از افراد نیازمند جامعه را از اهداف اصلی تشکیل این سازمان برشمرد و گفت: خدمات سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها شامل کمک به رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی، برنامه‌های فرهنگی- آموزشی و علمی، ایجاد تسهیلات در امر ازدواج جوانان و برنامه‌های تحکیم خانواده از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در این سازمان اجرایی می‌شود.

وی تاکید کرد: در این میان افرادی که مستحق هستند اما به دلیل مناعت طبع به خود اجازه نمی‌دهند نیاز خود را مطرح سازند نباید مغفول و نادیده گرفته شوند.

رحیمی، مجموعه آبشار عاطفه‌ها را منشأ خیر و برکت برای شهروندان عنوان کرد و گفت: این مجموعه در آستانه میلاد امام عصر(عج) توانست جهت مساعدت و کمک به کسانی که منتظران امام عصر هستند اقدامات خوبی انجام دهد که همایش امروز نمونه خوب این کار است.

فرماندار گچساران با بیان اینکه تکریم مردم و ارتباط معنوی با نیازمندان باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ازدواج و جهت کمک به جوانان نیازمند، مؤسسه امور خیریه آبشار عاطفه‌های گچساران با همکاری فرمانداری، هلال‌احمر، اداره ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش گچساران در یک حرکت منسجم و گسترده به مناسبت میلاد امام زمان(عج) در یک مانور عظیم در تمام نقاط دارای نمایندگی با مشارکت‌های مردمی و حمایت‌های مالی و معنوی خیرین اقدام به تهیه جهیزیه و اهدا به نوعروسان کرد.

رحیمی با اشاره به کاروان جهیزیه نوعروسان که در قالب هفت کاروان با اعتبار 10 میلیون تومان روانه خانه بخت خواهند شد، بیان کرد: دین مبین اسلام در زمینه ازدواج آسان و دوری از هزینه‌های اضافی تأکید بسیاری داشته است.

وی فرهنگ سازی در ترویج فرهنگ ازدواج آسان را امری بسیار مهم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌توانند نقش و تأثیر بسزایی داشته باشند.

رحیمی گفت: رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی که فراگیرترین رسانه در کشور بوده، می‌تواند در ترویج ازدواج آسان در جامعه نقش کلیدی داشته باشد.

گفتنی است در این همایش طی مراسمی با حضور فرماندار گچساران و دیگر مسئولان کشوری و استانی هفت جهیزیه توسط موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها به هفت زوج گچسارانی اهدا شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها