کدخبر: ۵۳۳۶۳
۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۴
چاپ

اختصاص 18 هزار میلیارد ریال به عملیات حمل و نقل جاده‌ای کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:در سال‌جاری از محل اعتبارات بالغ بر 18 هزار میلیارد ریال به عملیات حمل و نقل جاده‌ای و حوزه راهداری اختصاص یافت که از این مقدار 15 میلیارد ریال در حوزه راه و مابقی در ساخت و تکمیل پایانه‌ها اختصاص یافته است.

داوود کشاورزیان ظهر امروز در گفت‌و‌گو باپایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مسئولیت نگهداری راه در سطح کشور را برعهده دارد، اظهار کرد: طی این بازدید بخش‌های زیادی از راه‌های این استان را بازدید کردیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در سال‌جاری از محل اعتبارات بالغ بر 18 هزار میلیارد ریال به عملیات حمل و نقل جاده‌ای و حوزه راهداری اختصاص یافت که از این مقدار 15 میلیارد ریال در حوزه راه و مابقی در ساخت و تکمیل پایانه‌ها اختصاص یافته است.

کشاورزیان افزود: یکی از وظایف این سازمان رفع مناطق حادثه‌خیز بوده که برای رفع آن اعتباری بالغ بر یک هزار و 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی اختصاص داده شده است.

 رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بیان کرد: در سال 93 اعتباری افزون بر 330 میلیارد ریال به کهگیلویه و بویر احمد اختصاص یافت که 25 میلیارد ریال آن صرف عملیات حمل و نقل جاده‌ای می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رسالت ما مبنی بر نگهداری راه‌ها، اعتبارات تخصیص یافته را براساس میزان ترافیک، وضعیت خرابی جاده‌ها و بر اساس شاخص‌های مختلف بررسی کرده و همه مناطق از جمله مناطق محروم در یک سطح هستند و به طور برابر تامین اعتبار خواهند شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از اعتبارات سال‌جاری در این مرحله مبلغ 500 میلیارد ریال برای خرید ماشین‌آلات اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: همچنین افزون بر7 هزار و 500 نوع ماشین‌آلات راهداری شامل بلدوزر و... دستگاه‌های اختصاصی برف‌روب در این سازمان وجود دارد.

گفتنی است معاون وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز طی سفر خود به استان کهگیلویه و بویر‌احمد، از محورهای یاسوج-شیراز، یاسوج- اصفهان، یاسوج- یزد و یاسوج -بوشهربازدید کرد.

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها