کدخبر: ۵۳۳۶۹
۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۲
چاپ

مکان‌یابی سایت منطقه ویژه اقتصادی گچساران

فرماندار گچساران گفت: کارشناسان اعزامی از تهران در راستای مکان‌یابی سایت منطقه ویژه اقتصادی گچساران از مکان‌های پیشنهادی بازدید کردند.

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اظهار کرد: کارشناسان اعزامی از تهران جهت مکان‌یابی سایت مجتمع منطقه ویژه اقتصادی گچساران از مکان‌های پیشنهادی بازدید کردند.

وی افزود: مکان‌های پیشنهادی برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در نقاط ضلع غربی پتروشیمی (چهاربیشه)، روستای آب انجیر لیشتر، منطقه خشاب و بلیسک لیشتر بوده که به اطلاع کارشناسان رسید تا آن‌ها نسبت به مکان‌یابی نیز اقدام کنند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: بررسی شاخص‌ها و پارامترهای لازم در خصوص ایجاد مناطق ویژه اقتصادی توسط کارشناسان اعزامی از تهران صورت گرفته که در مرحله بعد هر کدام از این سه منطقه که شرایط لازم را برای منطقه ویژه اقتصادی دارا باشد به مناطق آزاد کشور اعلام خواهد شد.

رحمیی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی در گچساران می‌تواند تحول چشمگیری در اقتصاد منطقه و استان به همراه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه گچساران بهترین شرایط را جهت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی دارد، گفت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی گچساران برای رونق اقتصادی کشور و به خصوص منطقه گچساران بسیار مهم است.

رحیمی تاکید کرد: امیدواریم مسئولان بتوانند منویات مقام معظم رهبری را به صورت کامل اجرا کنند چراکه رها‌ورد آن چیزی جز سعادت برای هموطنان و همشهریان عزیز نیست.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها