کدخبر: ۵۳۳۷۰
۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۶
چاپ

نقش برجسته نماینده گچساران در کشور افتخاری برای کهگیلویه و بویراحمد است

نقش برجسته نماینده گچساران در کشور افتخاری برای کهگیلویه و بویراحمد است

فرماندار گچساران با اشاره به انتخاب غلامرضا تاجگردون به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تأثیرگذاری و فعالیت‌های ماندگار نماینده گچساران افتخاری ارزشمند برای کهگیلویه و بویراحمد و این شهرستان است.

به گزارش آفتاب جنوب ، عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک انتخاب غلامرضا تاجگردون به عنوان رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور و فعالیت نخبگان گچسارانی در عرصه‌های مختلف کشور منشأ رشد و سبب ایجاد و افزایش تحولات و پیشرفت‌های مطلوب در حوزه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و عمرانی شده است.

وی یادآور شد: با انتخاب شایسته نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس به عنوان رئیس کمیسیون بودجه، افتخاری دیگر برای کهگیلویه و بویراحمد و گچساران رقم خورد.

فرماندار گچساران بیان کرد: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به دلیل نقش تعیین‌کننده در اعتبارات و بودجه کشور جایگاه بسیار مهمی در قوه مقننه دارد.

رحیمی افزود: این کمیسیون پایه و اساس بسیاری از تصمیم‌گیری‌های اقتصادی بوده، نقش تأثیرگذاری در بودجه کشور داشته و بنابراین ریاست این کمیسیون نقش بسیار مهمی در سازماندهی اعتبارات و امور مالی کشور دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های مطلوب و ارزنده غلامرضا تاجگردون تصریح کرد: نماینده گچساران با پیگیری‌های مستمر در حوزه‌های مختلف و با جذب اعتبارات توانسته تحولی اساسی در این شهرستان و کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کند.

رحیمی از مسئولان خواست تا در پیگیری و جذب به موقع اعتبارات تلاش مضاعف داشته باشند تا پروژه‌ها در کمترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب اجرایی و تکمیل تا رضایتمندی هر چه بیشتر مردم ایجاد شود.

گفتنی ست در جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون برای سال سوم فعالیت مجلس برگزار شد که غلامرضا تاجگردون به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب شد.

غلامرضا تاجگردون در یک رقابت نزدیک توانست حجت‌الاسلام والمسلمین غلام‌رضا مصباحی‌مقدم نماینده تهران و رئیس پیشین کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس را کنار بگذارد و به عنوان رئیس جدید این کمیسیون انتخاب شود.

همچنین الیاس نادران نماینده تهران به عنوان نایب رئیس اول و علی‌محمد احمدی نماینده دهلران نایب رئیس دوم و غلامرضا کاتب نماینده گرمسار به عنوان سخنگو، غلامرضا اسداللهی نماینده تربت جام و حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر به عنوان دبیران کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شدند.

تاجگردون علاوه بر این ریاست فراکسیون توسعه و آبادانی زاگرس نوین (توازن) مجلس شورای اسلامی را نیز عهده‌دار است.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها