کدخبر: ۵۳۵۲۲
۰۲ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۲
چاپ

آغاز عملیات اجرایی 3 طرح بزرگ گازرسانی به روستاهای گچساران

رئیس اداره گاز گچساران گفت: عملیات اجرایی سه طرح بزرگ گازرسانی به روستاهای گچساران آغاز شده است.

ناصر دلفریان  صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با اشاره به روند اجرایی طرح گازرسانی به نقاط مختلف گچساران اظهار کرد: عملیات اجرایی سه طرح بزرگ گازرسانی به روستاهای این شهرستان آغاز شده است.

وی افزود: اجرای طرح فاز دوم گازرسانی به مجتمع دیل، باباکلان و گازرسانی به هشت روستای دهستان لیشتر شروع شده است.

رئیس اداره گاز گچساران تصریح کرد: طرح گازرسانی به روستاهای مجتمع دیل و باباکلان با 40 میلیارد ریال اعتبار اجرا خواهد شد و تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

دلفریان بیان کرد: گازرسانی به روستاهای میرعزیز، اشکفت شیری، انبارگاه، انجیرسیاه علیا و سفلی، خلف‌آباد، دژسلیمان و سعادت‌آباد از توابع دهستان لیشتر با 10 میلیارد ریال اعتبار انجام می‌شود که این طرح تا هفته دولت تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان 120 هزار نفری گچساران دارای 100 روستا است، خاطرنشان کرد: عملیات گازرسانی به 48 روستا اجرا شده است و با تکمیل این سه طرح 20 روستا با جمعیت بیش از هفت هزار نفر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

رئیس اداره گاز گچساران با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، گازرسانی به روستاهای گچساران در اولویت قرار دارد، گفت: با اجرای کامل پروژه‌های عمرانی ساکنان این مناطق نیز از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها