کدخبر: ۵۴۹۹۵
۱۸ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۱۶
چاپ

اختصاص 280میلیاردی ساماندهی راه های گچساران به مناطق نفت خیزجنوب

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از ساماندهی مسیرهای گچساران به مناطق نفت‌خیز جنوب خبر داد و گفت: به علت برخی مشکلات نقدینگی این اعتبار در جعبه‌ای موسوم به جعبه زرد گذاشته شد که با مطلوب شدن وضعیت نقدینگی به اولویت قبلی خود بازگشت.

محمد باورساد صبح امروز در گفتوگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به وضعیت ساماندهی راه‌ها و مسیرهای گچساران به مناطق نفت‌خیز جنوب، اظهار کرد: طی چند سال اخیر اعتبار 280 میلیارد تومان جهت ساماندهی این مسیرها تخصیص داده شد که به علت وضعیت نامطلوب و برخی مشکلات نقدینگی  این اعتبار در جعبه‌ای موسوم به جعبه زرد گذاشته شد که با مطلوب و بهتر شدن وضعیت نقدینگی از جعبه خارج و به اولویت قبلی خود بازگشت.

وی افزود: این طرح مرحله مطالعات مقدماتی را گذارنده و مصوبه دارد که در مقاطع مختلف گچساران تا سه راهی پازنان، سه راهی پازنان تا خود پازنان، سه راهی پازنان به سمت بی‌بی حکیمه، چهار راه بی‌بی حکیمه تا گوره و گناوه و از سمت دیگر شهر هم تا روستای باباکلان و از باباکلان به سمت بی‌بی حکیمه ساماندهی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه هدف و اولویت کاری ما از اجرای این طرح حذف جاده‌های حادثه‌خیز است، تصریح کرد: سعی ما بر این است که آنچه به رفاه حال کارکنان و مردم این شهر برمی‌گردد را تا حد امکان با ورود این در صحنه وضعیت مطلوب‌تری را رقم زنیم.

باورساد خاطرنشان کرد: در سالجاری اگر بتوان کار را به درستی و بدون وجود مشکل آغاز کنیم، محور گوره-گناوه و چهارراه بی‌بی حکیمه که بسیار حادثه‌خیز بوده را با افزایش اعتبار به عنوان اولویت طرح اجرایی خواهیم کرد.

وی اولویت دوم ساماندهی راه‌ها را سه راهی پازنان به پازنان خواند و گفت: راه‌هایی که استان‌های بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و فارس را متصل به هم خواهد کرد با توجه به ارتباط این استانهای چهارگانه با تعریف جاده، تعریض پل‌ها و روکش آسفالت تسهیل خواهیم کرد.

باورساد تأکید کرد: راه‌ها بستر توسعه بوده و یک راه مناسب و ایمن می‌تواند در افزایش حجم مبادلات اقتصادی و صادرات انواع کالاها و خدمات به صورت زمینی نقش قابل توجهی داشته باشد.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها