کدخبر: ۵۵۰۲۳
۱۸ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۲
چاپ

اجرای طرح سفره کریمانه در گچساران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران از اجرای طرح سفره کریمانه در روز میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)در این شهرستان خبرداد.

سید زمان علی‌پور صبح امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اجرای طرح سفره کریمانه در گچساران را از ویژه برنامه‌های اجرایی در این ماه برشمرد و تصریح کرد: در این طرح که در 15 رمضان روز میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) اجرا می‌شود، تعدادی از نانوایان محلات مختلف شهرستان در پخت عصر خود اقدام به توزیع نان صلواتی می‌کنند.

علی‌پور خاطرنشان کرد: در روز میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، جشن‌های بزرگی در کانون‌های مساجد شهرستان برگزار خواهد شد.

وی برگزاری شب شعر به مناسبت شهادت حضرت امیر‌المومنین امام علی(ع) را از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: مراسم شهادت حضرت امام علی(ع) در کانون‌های مساجد شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به محافل انس با قرآن کریم و جزء‌خوانی قرآن در مساجد گچساران در این ماه مبارک، بیان کرد: مراسم شبی با قرآن کریم با هدف انس هر چه بیشتر خانواده‌ها به ویژه نوجوانان و جوانان در شب‌های احیاء در شهرستان برگزار می‌شود.

علی‌پور با بیان اینکه امسال برنامههای لیالی‌قدر به صورت ویژه در گلزار شهدای این شهرستان برگزار می‌شود، ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به صورت مشارکتی اقدام به برپایی سفره‌های ضیافت الهی در بوستان شهدای گمنام گچساران کردند.

وی تصریح کرد: برپایی سفره ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان به صورت هر دهه یک شب در این مکان صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی متولی برپایی سفره ضیافت الهی در دهه اول شهرداری و فرمانداری دوگنبدان، دهه دوم سپاه پاسداران و دفتر امام جمعه شهرستان و دهه سوم ادارات ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی است.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها