کدخبر: ۵۵۰۵۲
۱۹ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۵
چاپ

نمایشگاه عفاف و حجاب در گچساران افتتاح شد

نمایشگاه فرهنگی و مذهبی حجاب و عفاف در گچساران به مناسبت 21 تیر روز ملی عفاف و حجاب و با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش آفتاب جنوب ، ظهر امروز نمایشگاه فرهنگی و مذهبی حجاب و عفاف در گچساران به مناسبت 21 تیر روز ملی عفاف و حجاب و با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

اردلان زینل زاده در آیین افتتاح  نمایشگاه عفاف و حجاب در گچساران برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را در راستای تبیین هر چه بهتر فرهنگ حجاب و عفاف به ویژه برای نسل جوان و نوجوان ضروری و موثر دانست و گفت:این نمایشگاه شامل چهار غرفه عرضه محصولات فرهنگی و مذهبی است.

وی افزود:غرفه محصولات قرآنی، محصولات فرهنگی، نرم‌افزار و عفاف و پوشش از غرفه‌های موجود در این نمایشگاه است.

زینل‌زاده یادآور شد: علاوه بر محصولات فرهنگی و مذهبی در زمینه عفاف و حجاب، البسه‌هایی با پوشش اسلامی، چادر سنتی و ملزومات حجاب، کتاب و محصولات فرهنگی و مذهبی با محوریت حجاب عرضه شده است.

شهردار دوگنبدان با اشاره به تخفیف 20 تا 30 درصدی عرضه محصولات در این نمایشگاه گفت: در نمایشگاه حجاب و عفاف گچساران انواع چادر، مقنعه و پوشش اسلامی، قرآن، ‌مفاتیح و سایر کتاب‌های دینی و مذهبی ارائه می‌شود.

زینل‌زاده با اشاره به زمان برپایی این نمایشگاه یادآور شد: این نمایشگاه همه روزه از ساعت هفت صبح تا 13 و در نوبت عصر از ساعت 18 تا 22 پذیرای شهروندان و علاقه‌مندان است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا پایان ماه رمضان برپاست، افزود: شهرداری دوگنبدان برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متنوعی را در کنار فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی در دست اجرا دارد که با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته با شورای اسلامی شهر تا پایان سال به نحو مطلوبی اجرایی می‌شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها