کدخبر: ۵۵۰۵۳
۱۹ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۲
چاپ

زمان و مکان سازماندهی فرهنگیان گچسارانی اعلام شد

زمان و مکان سازماندهی فرهنگیان گچسارانی اعلام شد

رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران زمان و مکان سازماندهی فرهنگیان گچسارانی برای دو سال تحصیلی آینده را اعلام کرد.

سید ظهیرالدین پورالحسینی ظهر امروزدر گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، از شروع فعالیت سازماندهی فرهنگیان در سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار داشت: سازماندهی معلمان یکی از راه‌های کیفیت بخشی آموزشی است زیرا که برنامه‌ریزی برای سازماندهی معلمان باید طوری باشد که معلم حداقل در یک دوره تحصیلی در همان مدرسه حضور داشته باشد تا شناسایی دانش‌آموزان به خوبی انجام گرفته و هم برنامه‌های آموزشی منظم به دانش‌آموزان ارائه شود.

وی افزود: اگر امکان جابه‌جایی هر ساله برای معلمان ایجاد شود، قطعا برخی از معلمان به خوبی نمی‌توانند  وظایف خود را به نحو شایسته انجام داده و گاه ممکن است آموزش دانش‌آموزان ناقص انجام شود که قطعا نتیجه آن به ضرر سیستم آموزشی و دانش‌آموز است.

رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران در ارتباط با سازماندهی عمومی مقاطع مختلف تحصیلی فرهنگیان در سال تحصیلی 93 - 94 و 94 - 95 گفت: در دوره کنونی هر دو سال یک‌بار سازماندهی عمومی برگزار می‌گردد.

پورالحسینی عنوان کرد: به همین خاطر سازماندهی مقاطع تحصیلی در پنج گروه طبق تاریخ‌های منتشر شده در مکان‌های مشخص برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سازماندهی مقطع ابتدایی از 21 تیر تا 25 تیر در مدرسه شهید فراشبندی، مقطع متوسطه دوره اول از 29 تیر تا چهارم مرداد در مدرسه دخترانه شاهد شهید احمد کاظمی، مقطع دوم متوسطه نظری از تاریخ 19 تیر تا 26 تیر در مدرسه کوثر، مربیان آموزش و پرورش دسته مشاورین و مربیان بهداشت و تربیت بدنی 31 تیر در دبیرستان دخترانه شاهد اهل بیت، پرسنل دوره دوم متوسطه فنی حرفه‌ای و کاردانش از 15 تیر تا 17 تیر در مدرسه کوثر انجام خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران در بخشی از سخنان خود با اشاره به مدارس شاهد این شهرستان، خدمت در مدارس شاهد را یک وظیفه شرعی اسلامی دانست و تاکید کرد: مدیران جدید تلاش خود را جهت پیشرفت تحصیلی این قشر از جامعه که حق زیادی بر گردن ما دارند در پیش گیرند.

پورالحسینی افزود: فرهنگیان باید تلاش خود را برای هر چه بهتر شدن وضعیت علمی، آموزشی، فرهنگی بکار بگیرید تا تحولی در آموزش و پرورش شهرستان به وجود آید.

وی در پایان با اشاره به مجموعه فعالیتهای این اداره در ماه رمضان، اظهار کرد: طی برگزاری مراسم معنوی هر روز یک جزء از قرآن کریم توسط همکاران فرهنگی تلاوت می‌شود که برنامه با استقبال همکاران روبرو شده است.

 

 

انتهای پیام/م

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها