کدخبر: ۵۵۴۸۶
۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۲
چاپ

به مناسبت هفته ملی مهارت

طی مراسمی از کارآفرینان گچسارانی تجلیل شد

به مناسبت هفته ملی مهارت، مراسم تجلیل از کارآفرینان گچسارانی با حضور مسئولان استانی ومحلی در گچساران برگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر دیروز مراسم تجلیل از مربیان و کارآفرینان برتر گچسارانی به مناسبت هفته ملی مهارت با حضور مدیرکل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران، رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران و جمعی از مربیان و کارآفرینان گچسارانی در سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

عبدالرحیم رحیمی در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: اهمیت بحث آموزش فنی و حرفه‌ای با توجه به اینکه در هر شهرستانی نیاز به کارهای تخصصی و تربیت افراد ماهر مرتبط با آن صنعت دارد، غیرقابل انکار است.

وی با بیان اینکه قطعا تربیت نیروهای ماهر بر همه لازم است و همه مسئولان باید در راستای این امر تلاش کنند، افزود: قطعا بهترین مرکز آموزش در این راستا، فنی و حرفه‌ای بوده که در این ارتباط  از هر جهت کارگاه‌های فعال دارد.

فرماندار گچساران تصریح کرد: در سال 93 با توجه به اینکه بودجه‌ای برای این مرکز پیش‌بینی نشده بود با این حال بودجه‌ای را برای احداث ساختمان این مرکز تخصیص دادیم.

رحیمی بیان کرد: فنی و حرفه‌ای برای تربیت نیروهای متخصص با توجه به اینکه پتروشیمی گچساران، کارگاه‌ها و... در سال‌های آینده نیاز به نیروی کار ماهر دارد به صورت فعال کار کرده و با انجام این آموزش‌ها و تامین نیروهای ماهر بومی دیگر نیازمند نیروهای غیربومی نخواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم نیروها را آموزش داده و نیروی متخصص تربیت کنیم، اداره کار نیز می‌تواند در این راستا دفاع کرده و اعلام کند که ما خود نیروی کار متخصص داریم و نیاز به نیروی غیربومی نیست.

گفتنی است در این مراسم ضمن برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع، از مربیان برتر مرکز فنی و حرفه‌ای و کارآفرینان برتر گچسارانی با اهدای لوح یادبود و جوایز تجلیل شد.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها