کدخبر: ۵۶۱۶۷
۱۳ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۱
چاپ

بهمنی آزاد خبر داد

برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در حرم بی‌بی حکیمه (س)

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: شامگاه امروز پنج شنبه و با حضور علاقه‌مندان و زائران اهل بیت (ع)، جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) در بقعه متبرکه امامزاده بی‌بی ‌حکیمه (س) برگزار می‌شود.

فرزین بهمنی آزاد ظهر امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، ضمن تبریک میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه گچساران شامگاه امروز پنج شنبه در راستای گرامیداشت میلاد امام رضا (ع)، جشن بزرگ میلاد را با حضور تعدادی از هیئت‌های مذهبی و جمع زیادی از زائران اهل بیت(ع) در حرم مطهر امامزاده بی بی حکیمه (س) برگزار می‌کند.

 

وی افزود: در این جشن بزرگ هیئت مذهبی شهدای باوی و اداره تبلیغات اسلامی گچساران به صورت مشترک اقدام به برگزاری برنامه‌های ویژه‌ می‌کنند.

 

بهمنی، مولودی‌خوانی، اجرای نمایشنامه طنز و مداحی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده جشن میلاد عنوان و ابراز کرد: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام ملکوتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران بوده که رایزنی‌هایی نیز برای حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه در این برنامه صورت گرفته است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: زائران حرم و شرکت‌کنندگان در جشن عصرامروز ساعت 16 با چهار اتوبوس به سوی مرقد بی‌بی‌ حکیمه (س) حرکت می‌‌کنند.

 

وی از رونمایی پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) در مراسم جشن میلاد این امام همام خبر داد و افزود: این پرچم از بارگاه مطهر امام رضا (ع) با هماهنگی اداره  اوقاف و امورخیریه گچساران وهیئت شهدای باوی این شهرستان تدارک دیده شده که در حرم بی‌بی حکیمه (س) رونمایی می‌شود.

 

بهمنی با بیان اینکه این جشن هر ساله در مرقد مطهر بی‌بی حکیمه (س) گچساران برگزار می‌شود، اظهار کرد: از عموم مردم و علاقه‌مندان به امامزادگان و اهل بیت (ع) برای شرکت در جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) دعوت به عمل می‌آید.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها