کدخبر: ۵۶۲۴۳
۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۲
چاپ

طی مراسمی

102نخبه گچسارانی تجلیل شدند+تصاویر

102 نفر از دانش‌آموزان رتبه‌های برتر کنکور سراسری 93، نخبگان و دانش‌آموزان دارای مقام‌های برتر علمی، فرهنگی و مذهبی گچساران، طی مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر دیروز با حضور فرماندار گچساران، امام جمعه موقت، اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان و خانواده‌های دانش‌آموزان ،از رتبه‌های برتر کنکور سراسری 93، نخبگان و دانش‌آموزان دارای مقام‌های برتر علمی، فرهنگی و مذهبی گچساران طی مراسمی در سالن اجتماعات آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز این شهرستان تجلیل شد.

 

102نخبه گچسارانی تجلیل شد+تصاویر

102نخبه گچسارانی تجلیل شد+تصاویر

 

عبدالرحیم رحیمی در نهمین همایش تجلیل از نخبگان و برترین‌های کنکور در گچساران ،اظهار کرد: بدون شک موفقیت امروز دانش‌آموزان و برترین‌های کنکور در این شهرستان علی‌رغم تلاش و پشتکار خود دانش‌آموزان، تأثیرگذار از برگزاری کلاس‌های آموزشی کانون‌های فرهنگی آموزش بوده است.

 

 

وی افزود: کسب رتبه‌های برتر کنکور و رتبه‌های زیر یک‌هزار توسط دانش‌آموزان گچسارانی مایه مباهات و افتخار برای این شهرستان بوده و این امر نشان از استعدادهای درخشان و نهفته در این منطقه دارد.

 

فرماندار گچساران با تأکید بر برگشت مجدد این شهرستان به اوج در حوزه‌های مختلف تحصیلی و علمی ابراز کرد: کسب رتبه‌های برتر و زیر یک‌هزار کنکور موفقیتی قابل افتخار است اما این قانع‌کننده نبوده زیرا رتبه و جایگاه گچساران بالاتر از جایگاه کنونی است.

 

رحیمی بیان کرد: امروز وظیفه ما مسئولان در طبع اخلاص گذاشتن هر آنچه در توان داریم، بوده و در راه پیشبرد حوزه‌های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی و دینی حمایت خود را اعلام می‌کنیم.

 

فرماندار گچساران  ادامه داد: امروز علاوه بر تشویق نخبگان علمی، نخبگان فرهنگی و مذهبی نیز تشویق شدند که این امر نشان‌دهنده لزوم ترویج تحصیلات علمی در کنار تحصیلات دینی و مذهبی به عنوان دو بال توسعه و پیشرفت است.

 

102نخبه گچسارانی تجلیل شد+تصاویر

 

 

گفتنی است در این مراسم از 20 دانش‌آموز در المپیادهای مختلف از جمله ریاضی، تجربی، نجوم و اختر، فیزیک، کامپیوتر، المپیاد ادبی، جشنواره دست‌سازه‌های برتر و المپیادهای نانو تجلیل شد.

 

تجلیل از 14 نفر از مخترعین دانش‌آموزی و اعضای تیم رباتیک گچساران از دیگر قسمت‌های برنامه تجلیل از نخبگان دانش‌آموزی گچساران بود.

 

تجلیل از برترین‌های انشا قرآن و نماز از دیگر بخش‌های این همایش بود که در این بخش از هشت دانش‌آموز برتر از جمله سعید محمدی رتبه هشت کشوری در قرآن، مصطفی کیانی 20 کشوری و حسن عسکرزاده 22 کشوری تجلیل به عمل آمد.

 

تجلیل از برترین‌های کنکور در گچساران از دیگر بخش‌‌های نهمین همایش تجلیل از نخبگان و برترین های کنکور در گچساران بود که در این بخش از 28 نفر از دارندگان رتبه‌های زیر 1000 از جمله فریماه کرمی دارنده رتبه 50 تجربی و 526 زبان در کشور، امیرحسین شهبازی دارنده رتبه 82 ریاضی و 328 زبان در کشور و عاطفه فولادی‌وندا دارنده رتبه 95 تجربی در کنکور سراسر کشور تجلیل به عمل آمد.

 

102نخبه گچسارانی تجلیل شد+تصاویر

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها