کدخبر: ۷۷۹۶۰
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۷
چاپ

با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد؛

مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) و قیام 15خرداد در گچساران+تصاویر

مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و نیز بزرگداشت قیام خونین 15 خرداد 42 در مسجد شهیدان گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،همزمان با فرارسیدن سی و سومین سالگرد رحلت جانگداز معمارکبیر انقلاب اسلامی  و نیز بزرگداشت قیام خونین 15 خرداد 42 مراسمی در مسجد شهیدان این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین محلی،نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران، برخی از چهره های سیاسی، بسیجیان و دیگر اقشار مختلف مردم برگزار شد؛ حجت الاسلام خاضع ، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در سخنانی اهداف نهضت اسلامی امام خمینی(ره) را تشریح و این انقلاب را در راستای حرکت انبیاء توصیف کرد که همچنان توسط خلف صالح ایشان تداوم دارد.

وی در بخش یگری از سخنانش افزود: بحث وحدت، همدلی و انسجام از شاخصه های مکتب امام(ره) است، بنابراین بعضا شاهد اختلاف هایی دربین نیروهای انقلابی هستیم چرا که دشمنان در دشمنی علیه انقلاب متحد هستند. حضرت امام مردم را از هرقوم و گرایش و سلیقه ای بود می پذیرفتند و ازدیگر شاخصه های مکتب امام(ره)صبر و مقاومت بود و درانقلابی با این عظمت نیز نظام سلطه را به چالش کشیدند.(مشروح سخنان وی را اینجا ببینید)

روضه خوانی و ذکر مصیبت ابا عبدالله الحسین علیه السلام توسط مداح "محمودی" بخش دیگری از این آیین در مسجد شهیدان گچساران بود.

تصاویری از این مراسم را شاهد باشید.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها