کدخبر: ۷۹۰۴۷
۲۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۷
چاپ

با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد؛

عزاداری ایام فاطمیه و وداع با شهید گمنام در گچساران+ تصاویر

مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه و وداع با پیکر پاک و مطهر سه شهید گمنام در هیئات های مذهبی گچساران با حضور عزاداران حضرت زهرا سلام‌الله علیها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، مراسم عزاداری ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها و وداع با سه شهید گمنام با حضور اقشار مختلف مردم در هیأت های مذهبی گچساران برگزار شد و مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام در این مراسم مرثیه‌سرایی کردند‌.

حجت‌الاسلام کرمی، مدرس حوزه و دانشگاه در مراسم عزاداری شهادت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها در حسینیه عاشقان ثارالله گچساران اظهار کرد: امنیت، عزت، آزادی و استقلال امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدایی است که با دست‌خالی در برابر جهان کفر ایستادند.

وی دفاع از ولایت را از مهم‌ترین ویژگی‌های رزمندگان اسلام برشمرد و افزود: شهدا با تأسی به حضرت فاطمه سلام‌الله علیها که در مسیر ولایت جان خود را فدا کردند، در مسیر دفاع از ولی‌فقیه ایستادند و اجازه ندادند وجبی از خاک کشور اشغال شود.

گفتنی است از غروب جمعه و پس از اقامه نماز مغرب و عشا حسینیه عاشقان ثارالله، مسجد امام علی علیه‌السلام، دانشگاه آزاد گچساران و گلزار شهدای این شهرستان میزبان پیکر پاک شهدای خوشنام بودند و مردم گچساران در کنار پیکر این شهدا به راز و نیاز و عزاداری به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها پرداختند.

تصاویری از این آیین در حسینیه عاشقان ثارالله گچساران را مشاهده کنید.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها