کدخبر: ۷۹۰۹۸
۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۶
چاپ

همزمان با دهه مقاومت برگزار شد؛

عهد کودکان دبستانی با «شهید سلیمانی» در گچساران+ تصاویر

دانش آموزان دبستان شهدای صنعت نفت گچساران در اجتماعی باشکوه یاد شهید سلیمانی را گرامی داشتند و بر تداوم راه ایشان تأکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اجتماع دانش آموزان دختر دبستان شهدای صنعت نفت گچساران در دهه بصیرت و مقاومت با حضور پرشور آن‌ها برگزار شد و دانش‌آموزان دهه نودی با آرمان‌های سردار سلیمانی هم‌پیمان شدند. 

خانم قنبری، مدیر دبستان شهدای صنعت نفت گچساران در خصوص این آیین گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی یک مکتب است و رسالت مهم همه معلمان و فرهنگیان نیز انتقال مبانی و ارزش‌های مکتب شهید سلیمانی به دانش آموزان است.

وی افزود: تبیین مکتب و منش شهید سلیمانی، معرفی الگوی قهرمان ملی، سردار مدافع اسلام و مظلومان از رویکرد‌های اجتماع دانش آموزان در دبستان شهدای صنعت نفت بود چراکه این عشق و ارادت به شهید سلیمانی در میان دانش‌آموزان وجود دارد و برگزاری این‌گونه برنامه‌ها موجب می‌شود که دانش‌آموزان در مسیر خود ثابت‌قدم‌تر و استوارتر شوند.

این مراسم با پخش و اجرای سرود جمهوری اسلامی، سرود نسل آرمانی و تکان دادن پرچم‌های کوچک جمهوری اسلامی به همراه تصاویر شهدای مدافع حرم در دستان دهه نودی‌ها جلوه‌ای زیبا به خود گرفته بود.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها