کدخبر: ۷۹۱۰۹
۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۳
چاپ

به استقبال از کنگره ملی شهدای استان برگزار شد؛

مسابقات جذاب تیراندازی در گچساران+ تصاویر

مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی یادواره شهیدان فرامرز اسدی و محمد تیموری ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، مهرداد گرانمایه، رئیس هیئت تیراندازی گچساران در این خصوص گفت: مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی (10 متر) به مناسبت بزرگداشت جهان‌پهلوان تختی و همچنین یادواره شهیدان فرامرز اسدی و محمد تیموری در سالن تیراندازی طلبه شهید «مرتضی پردال» برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات به میزبانی هیئت تیراندازی گچساران و با همکاری تربیت‌بدنی ناحیه مقاومت بسیج گچساران و بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار شد، در این مسابقه 32 نفر شرکت‌کننده در رده‌های مختلف سنی (آقایان و بانوان) باهم به رقابت پرداختند که به ترتیب نوید کرمی پور، حسین تندپور و سجاد تندپور رتبه‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

گرانمایه یادآور شد: این مسابقات نیز گرامیداشت سالروز شهادت طلبه شهید مرتضی پردال برگزار شد،شهید پردال چندین بار به جبهه اعزام شدند و در 12 عملیات شرکت داشتند. آخرین بار درحالی‌که معاون گروهان ویژه فاتحان طلاب از لشکر 25 کربلا بود در منطقه شلمچه (عملیات کربلای 5) و در 22دی ماه 65به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی ادامه‌داد: هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین شرکت‌کنندگان و کشف استعدادهای درخشان تیراندازی در استان برشمرد.

گفتنی است در پایان این رقابت‌ها از خانواده معظم شهدا نیز تجلیل به عمل آمد.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها