کدخبر: ۷۹۳۵۸
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۵
چاپ

امام‌جمعه موقت گچساران:

سیره آیت‌الله رئیسی خدمت بی‌منت بود

حجت الاسلام صفایی امام جمعه موقت گچساران

امام‌جمعه موقت گچساران گفت: اخلاص، صداقت و مردم‌باوری از شاخصه‌های آیت‌الله رئیسی بود در حالی که مسئولیت‌پذیری و خستگی‌ناپذیری و تلاش برای حل مشکلات مردم را افتخار می‌دانستند و به‌حق سید محرومان بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا صفایی، امام‌جمعه موقت گچساران در گفتگو با «آفتاب گچساران»، درباره ابعاد مختلف شخصیتی رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی گفت: در طول چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی حوادثی بسیار سخت‌تر از این واقعه را پشت سر گذاشته‌ایم، اما انقلاب با اندیشه‌های امامین انقلاب مسیر خود را باعزت و اقتدار ادامه داد و امروز هم مبنای آرامش برای مردم بیانات مقام معظم رهبری است که فرمودند مردم دلواپس و نگران نباشند، هیچ اختلالی درکار و حرکت نظام اسلامی به وجود نخواهد آمد.

وی افزود: خدمت بی‌منت، پای‌کار مردم و انقلاب بودن و همچنین جهادی عمل کردن از خصوصیات بارز شهید آیت‌الله رئیسی بود، سیل عظیم حضور مردم کشورمان در تشییع شهدای خدمت نشان از یک مسئله مهم دارد و آن‌هم خدمت بی‌منت و پای‌کار مردم بودن آیت‌الله رئیسی را اثبات کرد اگرچه مسئولان باید از سیره و مشی آیت‌الله رئیسی درس بگیرند و بدانند که مردم خدمت صادقانه را فراموش نمی‌کنند و قدردان زحمات مسئولان جهادی و انقلابی خواهند بود.

امام‌جمعه موقت گچساران ادامه داد: اخلاص، صداقت و مردم‌باوری از دیگر شاخصه‌های آیت‌الله رئیسی بود بنابراین آیت‌الله رئیسی مسئولیت‌پذیری، خستگی‌ناپذیری و تلاش برای حل مشکلات مردم در اقصی نقاط کشورمان را افتخار می‌دانستند و به‌حق سید محرومان بودند و به وعده‌هایی که می‌دادند نیز جامه عمل می‌پوشاندند.

حجت‌الاسلام صفایی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی به‌طور شبانه‌روز در تلاش بودند و با فعال كردن کارخانه‌های راكد و تعطیل شده به دنبال امیدآفرینی در جامعه بودند. آیت‌الله رئیسی از هر فرصتی برای حضور در بین مردم و حل مسائل آن‌ها استفاده می‌کردند و برای خدمت بی‌منت به مردم شب و روز نمی‌شناختند البته ایشان فقط سفرهای استانی نداشتند بلكه در همه‌جا پیگیر امورات مردم بودند.

وی در پایان گفت: شهید رئیسی همواره به موضوع غزه و محور مقاومت اولویت می‌دادند و از مردم فلسطین حمایت همه‌جانبه می‌کردند. حقیقتاً خون شهدای خدمت اعتبار نظام اسلامی درعرصه بین‌الملل را به منصه ظهور رساند و ایشان در تمامی مراحل فعالیت خود در عرصه‌های مختلف چه داخلی و چه خارجی نیز منشأ خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و آیت‌الله رئیسی در زنده نگه‌داشتن مقاومت مردم بی پناه غزه و نیز جهانی کردن تنفر از جنایات رژیم منحوس صهیونیستی هم مؤثر عمل کردند.

انتهای خبر/

پربیننده ترین ها