کدخبر: ۵۲۰۷۱
۲۵ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۸
چاپ

مشکل تداخل صنوف در بازار گچساران برطرف شود

مشکل تداخل صنوف در بازار گچساران برطرف شود

فرماندار گچساران گفت: : از مشکلات چشمگیر وضع بازار در این شهرستان بحث تداخل اصناف بوده که باید مسئولان ذیربط پیگیری کرده و این وضع را هرچه سریعتر ساماندهی کنند.

به گزارش آفتاب جنوب ، عبدالرحیم رحیمی شامگاه امروز در جلسه هم‌اندیشی با مسئولان اتحادیه‌های صنفی گچساران با اشاره به نام‌گذاری سال 93 به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، اظهار داشت: تمامی مسئولان به هر نحوی که می‌توانند نسبت به مسئولیت و وظیفه‌ای که قانونا بر عهده گرفته اند، مضاعف بر  آن تلاش کرده تا در تحقق اهداف مد نظر مقام معظم رهبری موفقیت حاصل شود.

وی افزود: اگر جامعه را همانند یک خانواده کوچک در نظر بگیریم خواهیم دید که افراد یک خانواده در کنار هم و مکمل باهم می توانند مشکلات همدیگر را برطرف کنند.

رحیمی با اشاره به هدف تشکیل این جلسه با بازاریان گچساران ابراز کرد: این نشست در راستای هم اندیشی برای بهبود وضعیت بازار و آغاز مرحله دوم یارانه‌ها تشکیل شده است.

فرماندارگچساران متذکر شد: برگزاری چنین جلساتی در زمان‌های کوتاه برای شنیدن نقطه نظرها و رفع عیب‌ها مثمر ثمر بوده و با تحویل گزارش نقش موثری در انجام به موقع امور خواهد داشت.

رحیمی با بیان اینکه کسی نمی‌تواند منکر نقش بازار را در تحقق اهداف جامعه شود، یادآور شد: نقش بازار و بازاری در پیروزی انقلاب اسلامی و کمک به بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی کمتر از فعالان سیاسی نبوده است.

وی با اشاره به آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، آن را قانون خواند و گفت: اگر چه این قانون در کشورهای مختلف اجرا شده اما این قانون در کشور ما به خوبی برگزار نشد و باعث بروز مشکلاتی شده که امید است با همکاری مسئولان و مردم در برگزاری فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها به نتیجه مطلوب رسید.

فرماندار گچساران در پایان با دعوت مسئولان اصناف با همت مضاعف و مدیریت جهادی به برنامه‌ریزی در انجام امور و رونق بخشیدن به وضع بازار، اذعان کرد: از مشکلات چشمگیر وضع بازار در شهرستان گچساران بحث تداخل اصناف بوده که باید مسئولان ذیربط پیگیری کرده و این وضع را هرچه سریعتر ساماندهی کنند.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها