کدخبر: ۷۹۴۰۱
۳۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۴
چاپ

به استقبال از اجلاسیه شهدای گچساران انجام شد؛

تجدید میثاق مسئولین با شهدا در گچساران+ تصاویر

گلزار شهدای گچساران

مدیران و مسئولان گچساران در راستای برگزاری اجلاسیه 390 شهید این شهرستان با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران»، در این آیین باشکوه و معنوی شرکت‌کنندگان با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام تجدید میثاق و ياد و خاطره شهدای انقلاب را گرامی داشته و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.
امام‌جمعه گچساران در این آیین گفت: دهه مبارک ولایت و امامت و عید غدیر خم را به همه مؤمنین و مؤمنات تبریک عرض می‌کنم. این روزها به برکت نام و یاد شهدا، نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام بااقتدار است و ایران اسلامی امروز به‌عنوان الگویی ارزشمند در جهان مطرح‌شده است.
وی افزود: اجلاسیه شهدای گچساران در پیش است و تلاش‌هایی در راستای گرامیداشت ۳۹۰ شهید شهرستان نیز صورت گرفته است و از همه عزیزانی که در راستای برگزاری اجلاسیه شهدای گچساران تلاش کرده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.
حجت‌الاسلام هاشمی منش تصریح کرد: سوم تیرماه اجلاسیه بزرگ شهدای گچساران برگزار می‌شود و باید تلاش کنیم که این یادواره را باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار کنیم.
امام‌جمعه گچساران ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری را پیش روداریم و بالاترین هدفی که شهدا در وصیت‌نامه‌ها ذکر و تأکید کرده‌اند مسئله صیانت از آرمان‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی است.
وی افزود: امروز جمهوری اسلامی حرم است و شهدا به ما یاد دادند که باید باور کنیم که جمهوری اسلامی حرم است و رمز عاقبت‌به‌خیری نیز در گروه حرکت زیر چتر جمهوری اسلامی است.
حجت‌الاسلام هاشمی منش تصریح کرد: امروز به جهت استقبال از اجلاسیه شهدای گچساران در گلزار شهدا گرد هم آمده‌ایم تا تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های امام (ره) و شهدا داشته باشیم.
وی افزود: امروز برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی نیازمند حرکت در مسیر شهدا هستیم و نکته دیگر تکریم و احترام خانواده‌های معظم شهدا است چراکه هرچه داریم به برکت خون شهداست.
امام‌جمعه گچساران گفت: حضور حداکثری در انتخابات امنیت کشورمان را تضمین می‌کند و انتخاب آگاهانه و بر مبنای بصیرت نیز عزت‌آفرین، قدرت آفرین و افتخارآفرین است.
تصاویری از این آیین را مشاهده کنید.
 

پربیننده ترین ها